воскресенье, 10 ноября 2013 г.

დღე 7.


მოდული 6. 
1. მოსწავლეთა საჭიროების გათვალისწინება.
2. დიფერენცირება სწავლის პროცესის.
მოდული 7.
ფასილიტაცია (ნაწილობრივი დახმარება).

მუშაობა ჩემი პროექტის დაგეგმვაზე.
გარდნერის პრეზენტაციის ნახვა. 
დიფერენცირებული სწავლების ნაკვეთის შევსება.
დავალებების სხვადასხვა საჭიროებების მოსწავლეებისთვის  გამოკვეთა.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალების აღვნიშნა, ტექნოლოგია - პროგრამული უზრუნველყოფა, ბეჭდვითი მასალები.
 აქტივობა 3-ს გაცნობა. მასალები მოსწავლეთა ხელშეწყობის მიზნით.
მოსწავლისთვის პრეზენტაციის შაბლონის შექმნა. 
რესურსებში "მოსწავლეთა მხარდაჭერა"-ს გაცნობა .
გაცნობა რესურსებში  ფასილიტაციას.
სქემა პროექტისთვის შექმნა. 
ჩემი პორტფოლიოს დალაგება.
 

1 комментарий:

  1. რეფლექსია კარგად არის გაკეთებული. ინფორმაცია ამომწურავად არის გადმოცემული და ნათელ წარმოდგენას იძლევა შესრულებული სამუშაოს შესახებ.

    ОтветитьУдалить